התאמת תספורת לחתולים

התאמת תספורת לחתולים

להתאים את התספורת לחתול

יש סיכוי טוב שכאשר תספרו את החתול שלכם הוא לא יאהב את מה שאתם עושים לו, עד כדי שכך שהוא יילחם כדי שלא תיגעו בו ואפילו ינסה לברוח. יכול להיות שכאשר תסיימו את התספורת הוא יהיה בדיכאון שיימשך כמה ימים , הוא יהיה הרבה פחות אנרגטי וייראה כאילו הוא נשאר כעוס. לעומת זאת אחרי כמה ימים הוא יחזור להיות החתול השמח שהכרתם ויבין שעשיתם לו טובה. אם תתאימו לו את התספורת, כל התהליך הזה יהיה הרבה יותר קצר ופשוט. איך אפשר להתאים אותה בצורה נכונה? הנה כמה פרטים שיכולים לעזור לכם כדי שגם אתם תוכלו לספר את החתול ולהועיל לו בקיץ החם.

מספריים לבעלי חיים
מספריים לבעלי חיים

לספר את החתול במועד הנכון

מתי בכלל צריך לספר את החתול? האם החתולים יכולים להצמיח פרווה עבה ממש כמו כלבים? למעשה, לחתולים באופן טבעי יש פרווה פחות עבה מכלבים אך בכל זאת הם יכולים לגדל אותה לאורך של יותר מסנטימטר וזה יכול להיות בעייתי במיוחד. זה יהיה בעייתי בעיקר בקיץ כמו שכבר יכולתם לנחש, כאשר השמש בישראל קופחת ויוקדת ברוב שעות היום כאשר הטמפ' לעתים מגיעה עד ל-40 מעלות. אם אתם לא רוצים שהחתול שלכם ימנע מלצאת החוצה ויסבול מזיעה רבה ולעתים אפילו יכול להתייבש ולהיות הרבה פחות אנרגטי, כדאי שתשלחו אותו לספר כבר בחודש יוני ואולי כבר בסוף מאי.

מספריים לבעלי חיים – פרקו פטס >>

האם מכונת תספורת לחתולים מפחידה את החתול?

  • באופן כללי חשוב לזכור שלכל חיה יש את האופי שלה באופן קבוצתי, ולכל פרט ששייך לחיה הזו יש את האופי המיוחד שלו. כך למשל אפשר לומר על כלבים שהם משתפים פעולה טוב יותר מאשר חתולים בעיקר כאשר מדובר ביחסי הגומלין שלהם עם בני אדם וההבדל עוד יותר בולט כאשר מדובר על הבעלים שלהם.
  • גם אם החתול שלכם יחסית רגוע ומשתף פעולה בדרך כלל יכול להיות שהוא לא יאהב לצאת מהבית ובוודאי לא יאהב להיכנס למתחם סגור חדש, ועוד לגלות שאדם זר שהוא לא מכיר מתחיל לגעת בו, על אחת כמה וכמה שהוא חותך לא את השיער.
  • זו הסיבה מדוע החתול מרגיש לא בנוח, גם בגלל האקט וגם בגלל המתאר כולו. כמו כן הרעש של מכונת תספורת לחתולים מפחידה אותו מאוד וחשוב לזכור שהרעש הזה שקרוב אליו הוא בכל מקרה לא רעש אהוד לא עליו ולא על חיות אחרות.

איך אפשר להקל על החתול?

אם אתם רוצים להקל על החתול שלכם לקראת התספורת חשוב מאוד שתשקלו להרדים אותו. הרדמה של החתול יכולה לסייע לו לא רק לעבור את התספורת בנינוחות ובצורה חלקה והולמת יותר, כזו שגם תצא יפה בסופו של דבר ולא תיקח זמן רב, אלא גם כדי שלא תהיה לו טראומה או סלידה לאחר מכן מהגעה חוזרת, ובטח לא דיכאון בגלל האקט עצמו.

איך אפשר להתאים לו את התספורת עצמה?

אחרי שהבנו איך אפשר להתאים את המתאר עצמו לחתול יחד עם בחירה נכונה של הספר שיספר אותו, צריך להבין איך משיגים את התספורת המתאימה ביותר. למכונת תספורת לחתולים יש שלבים ממש כמו מכונת תספורת לבני אדם כאשר לא כדאי לספר אותו בפחות משלושה מילימטרים, אפילו כאשר מדובר על קיץ חם במיוחד שצפוי להגיע. הסיבה לכך היא שככל שהקיץ יהיה חם יותר בנוסף לכמות הזיעה הרבה שתגרום לחתול שלכם לסבול, יש סיכוי טוב יותר שהוא יקבל כוויה מהשמש. לכן חשוב שמכונת תספורת לחתולים לא תהיה על שלב שנמוך משלושה מילימטרים ולציין זאת בפני הספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content