למי מחיקת רישום משטרתי יכולה לעזור בקריירה?

למי מחיקת רישום משטרתי יכולה לעזור בקריירה?

לא רבים יודעים שכל היתקלות שלהם עם המשטרה עלולה להניב רישום משטרתי שייצמד לשמם לשנים רבות. זה נותן אינדיקציה למשטרה בנוגע לאדם גם אם לא ביצע שום דבר פלילי או בעייתי. אנשים שהיו עדים למקרה מסוים או מסרו עדות, נחקרו בגלל משהו שעשו אחרים או מישהו שהם היו מסוכסכים אתו, ובוודאי גם אנשים שנגדם הוגשה תלונה שנבדקה על ידי המשטרה ועדיין לא נסגרה. תיקים שנסגרו או תיקים שנשארו פתוחים, תיקים שהועברו להגשת כתב אישום ועברו משפט והרשעה או זיכוי, כל אלה נמצאים בשני סוגי מאגרי- מאגר רישום משטרתי ומאגר רישום פלילי לאחר כל ההליכים המשפטיים. בכל מקרה, הרישום שנשאר צמוד לשמכם מכתים אתכם ונשאר חשוף לעין כל, גם אם חוקית אסור שיהיה.

בלתי אפשרי לעבוד במקום זר עם רישום משטרתי

תמיד יהיה מי שיוכל להוציא רישום זה מהמאגר והוא פתוח בכל מקרה לעיון של זרועות מסוימות כמו הצבא והפרקליטות וכמובן המשטרה. זוהי סיבה מצוינת אחת שבגללה כדאי מאוד לדאוג להליך של מחיקת רישום משטרתי בהקדם ככל האפשר. הסיבה הנוספת שבגללה רישום משטרתי מפריע לכם היא שאתם עלולים להיתקל בסירוב לקבל ויזה למקומות שבהם נותנים ויזה רק על סמך תעודת יושר. תעודת יושר לא תינתן למי שאין לו גיליון רישום נקי לחלוטין. לכן, אם ברצונכם לנסוע בעולם או לעבוד במקומות אחרים שדורשים זאת עליכם לדאוג למחיקת רישום משטרתי זה מהגיליון שלכם. זה לוקח ממילא כמה חודשים ומעלה לעשות זאת בהליך הכי קצר במקרה הטוב, ולכן אם אתם מתכננים נסיעה למקום שדורש מכם קבלת ויזה בהליך בירוקרטי כדאי כבר לדאוג לכך מעתה.

מחיקת רישום משטרתי כדי להתקבל למקצוע רגיש

סיבה נוספת לדאוג להליך של מחיקת רישום משטרתי היא שללא גיליון נקי לא תוכלו להתקבל לעבודה במקומות מסוימים. כל מי שבונה על קריירה ביטחונית, פיננסית או משפטית ויש לו רק נגיעה קלה לתחומים אלה עלול למצוא את עצמו בבעיה ולא יוכל אפילו להגיש מועמדות לכך. זה חיוני באמת לכל מי שרואה עצמו מתקדם לתפקידים בכירים. זכרו כי גם אם אינכם נדרשים לתעודת יושר ולענות על הסעיף ללא עבר פלילי, הרי שאחרים יוכלו לבדוק את המאגר המשטרתי ולבדוק מה נצמד לעברכם גם כאשר אינכם רוצים בכך. העבר שלכם גלוי לעין כל גם כאשר הוא מוגן בחוקי הפרטיות והסודיות כי תמיד יהיה מי שירצה לבדוק זאת. חלק מהבדיקות נעשות לפי חוק על ידי גורמים שמוסמכים לשלוף מידע זה עליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content