תיקון פיצוץ בצנרת

תיקון פיצוץ בצנרת

כאשר מדובר בדליפה כתוצאה של פיצוץ צנרת מתחת למרצפות, לא מומלץ לנסות לתקן בעצמכם. רק באל מקצוע, כמו אינסטלטור מומחה, יכול לבצע תיקון פיצוץ בצנרת. יש לבדוק אם קיימת נזילה סמוי, אם חשתם כי חשבון המים שלכם גדול מדי. יש לסגור את הברזים בכל הבית, לעמוד ליד שעון המים וכך לבדוק, אם ישנה נזילה. אם השעון ימשיך להסתובב, הקדימו והזמינו אינסטלטור, אשר יגיע עם מצלמות טרמיות, היות וכל יום שעובר, יגרום נזק למבנה שלכם. יש לדעת, כי אם מדובר על בית ישן, שהוא קיים למעלה מ-20 שנה, יש להחליף צנרת, כלומר, פעולה זו כרוכה בהרמת מרצפות, החלפת אינסטלציה, חול וריצוף חדש. כדאי כי תשמעו כמה הצעות מחיר, היות ומדובר בסכום לא מבוטל.

יש להזמין תמיד אינסטלטור איכותי עם הרבה שנות ניסיון והמלצות. רק כך תדעו כי תיקון פיצוץ בצנרת, שהוא כה יקר, עשוי להיות יעיל. לפעמים סימני רטיבות במרצפות, עשויים לנבוע דווקא מהדירה של השכן, במידה ואתם גרים בדירה. את כל זה יש לבדוק ובהחלט שווה, היות ואם תשלמו רק על ביקור, תבינו לפחות כי הנזילה אינה נובעת מכם.

צנרת מים אינה מתפוצצת בפתאומיות

אם שאלתם את עצמכם, כיצד קורה שצנרת מים מתפוצצת, התשובה היא, כי יש בלאי על הצנרת ואנו איננו רואים אותה, היות והיא נמצאת עמוק בקירות או תחת הרצפות. הלחץ מתהווה עם הזמן. הצטברות של קורוזיה, עשויה לגרום לבלאי גבוה, טפטוף של צינור במקום סמוי ועוד. לפני שהצינור יתפוצץ לגמרי, ניתן לשמוע רעש של  זרימת מים, מצב זה אומר כי יש לבצע במידי תיקון פיצוץ בצנרת.  לרוב, אינסטלטורים עובדים עם צוות של שיפוצניקים, אשר יסדרו גם את הרצפות או הקיר שיש לפתוח במקומות בו נגרם הפיצוץ בצנרת המים.

אם ראיתם טיח מתקלף באזורים מסוימים, אם קרובים לאזור צנרת המים, או אם רחוק יותר, סימן שהגיע המן לבדוק את מצב הצנרת. יש לבצע בדיקה שנתית לכל צנרת המים בבית, באמצעות צילום טרמי. לכל האינסטלטורים היום, יש מכשור מתקדם, אשר מסייע להם באיתור בעיות של נזילות, כך שלפני שהם מתחילים עם עבודת תיקון פיצוץ בצנרת, הם ידעו היכן הפיצוץ המצא, מה שמקל את העבודה וכן הנזק לא יהיה חמור, כמו בזמנים שלפני שהמציאו את המצלמה הטרמית והיה צורך לפרק את הקירות או המרצפות בחלקים גדולים בבית.

צנרת חדשה עם חומרי גלם טובים יותר

במקרים של נזילות חוזרות, לאחר תיקון קטע של צנרת מים בבית, האינסטלטור ימליץ לכם להחלפת כל צנרת המים בבית. היום חומר הגלם שמהם עשויים הצינורות שמספקים מים לכל הבית, עשויים מחומרים שאינם עשויים ממתכות שונות, כך שעשויים לגרום קורוזיה ובלאי מהיר, כמו הצנרת הישנה שברשותכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content