שכפול שלטים לרכב מחירון

שכפול שלטים לרכב מחירון

לשכפול שלטים לרכב מחירון שנע בטווח רחב במיוחד. לחלק מהאנשים המחירים ייראו מוגזמים הרי בסך הכול מדובר בשכפול של מפתח די קטן, אך כאשר תבינו מה עומד מאחורי השכפול, עד כמה הוא מורכב ועד כמה הוא יכול לחסוך לכם הוצאות גדולות יותר בעתיד, תבינו שמדובר בצעד משתלם.

 

כמה עולה לשכפל שלט ממוצע לרכב?

שכפול שלטים לרכב ושכפול מפתחות היא לא אותה הפעולה בדיוק כיוון שהמונח שלט מתייחס לכלל המפתח, כלומר לכל המכלול שלו ולא רק למפתח המתכתי  עצמו. כמובן שתמיד אפשר לשכפל רק את המפתח וכך ליהנות ממחיר נמוך הרבה יותר, אך בסופו של דבר אין כמו לשכפל את השלט ולקבל מפתח מלא ותקין ממש כמו העותק המקורי. שכפול השלט יכול לעלות החל מ-400 שקלים ולהגיע גם עד 1200 שקלים בממוצע, כאשר המחיר נע בטווח הרחב הזה בגלל כל סוגי השלטים והמערכת שכלולה בהם. על איזו מערכת מדוברת וכיצד אפשר לחסוך במחיר?

שכפול שלטים לרכב מחירון

מה משפיע על מחיר שכפול השלט?

  • לשכפול שלטים לרכב מחירון שמשתנה בהתאם לדגם. ככל שהדגם יהיה יקר יותר כך סביר להניח שהשכפול של המפתח המתקדם יותר יהיה יקר יותר גם הוא. כמובן שאין לכך משוואה ברורה והיחס לא תמיד ישר לחלוטין, אך בכל זאת זה סעיף חשוב.
  • חשוב לזכור שזהו שוק פתוח ויש מנעולנים שיוכלו לספק לכם הצעות מחיר טובות יותר. סקרו את השוק היטב ובחרו במנעולן מוסמך, אמין, אדיב וכזה שמספק מחיר הולם ושכפול בזמן קצר.

שכפול שלטים לרכב משתלם בכל מקרה

אם נראה לכם שלשכפול שלטים לרכב מחירון שאינו מוצדק, גבוה מידי וכזה שמנופח בגלל שאין באמת אפשרות אחרת לשכפול מלבד פנייה למנעולנים, חשוב מאוד שתבינו את הנקודה החשובה הבאה: השכפול הזה יכול לעזור לכם מאוד בהמשך להימנע מהוצאות גבוהות יותר. בואו נתחיל מזה שיש תמיד סיכוי שתאבדו את המפתח או שהוא ייהרס, כאשר גם השלט עצמו יכול להירטב או להישחק עם הזמן. במצב כזה השכפול שלו שלא לדבר על פריצת הרכב, יהיו יקרות הרבה יותר. לכן שכפול שלטים לרכב הוא צעד חכם לעתיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content