הובלות קטנות בחיפה בטנדר

הובלות קטנות בחיפה בטנדר

הובלות קטנות בחיפה יכולות לפתור בעיות רבות לאנשים רבים. למעשה, הובלות אלו הפכו להיות נפוצות מאוד בשנים האחרונות וזאת כיוון שיש כמות גדול מאוד של סטודנטים וזוגות צעירים ברחבי העיר השלישית בגודלה בארץ מבחינת אוכלוסייה. זה הזמן להבין כמה פרטים על אופן ביצוע ההובלה.

מדוע הובלה קטנה נקראת כך?

הובלה קטנה נקראת כך כיוון שהיא לא כוללת הובלה של פריטים רבים. לכן, נוצרה בציבור איזו שהיא מוסכמה שהובלות אלו ייקראו הובלות קטנות, זאת כיוון שהובלות 'רגילות' הן הובלות גדולות, על אף שבפועל אינן נקראות כך. חשוב לזכור כי הובלה קטנה יכולה להיות גם עם מספר פריטים וגם עם פריט בודד ואין באמת גבול רשמי היכן ההובלה כבר מתחלפת ונהיית הובלה גדולה, ולכן יש לבדוק את התעריף מול חברת ההובלות. עם הזמן הובלות אלו נקראו הובלות סטודנטים כיוון שזהו קהל היעד הראשי שלהם. הובלות אלו מתבצעות בדרך כלל עם רכבי הובלה קטנים יותר כמו למשל טנדר.

הובלות לסטונדטים בחיפה
הובלות לסטונדטים בחיפה

מדוע טנדר הוא רכב ההובלה המושלם?

הטנדר הוא רכב ההובלה המושלם להובלות קטנות מהסיבה שהוא בגודל המושלם. עם טנדר גדול אפשר להוביל כל מה שרוצים החל מרהיט או שניים, פריטי עיצוב שבירים שנארזו טוב וכמובן גם ארגזים ספורים. לעתים אין באמת צורך במשאית שלמה שגם תייקר מאוד את המחיר והטנדר יהיה הרכב הכי טוב שיש. הובלות קטנות בחיפה מתבצעות בדרך כלל בטנדר אך חשוב לזכור שיש גם טנדרים סגורים וגם טנדרים פתוחים וחשוב מאוד לבחור את כלי ההובלה הכי טוב שיש. טנדר פתוח יכול להתאים לכמות גדולה יותר של ציוד או סוג פריטים גבוהים מאוד.

 סוג הרכב הוא רק הפרמטר הראשון

אין ספק שהרכב שמוביל את הפריטים שלכם חשוב מאוד לבטיחות ההובלה אך חשוב לזכור שהוא רק הפרמטר הראשון. כדי שההובלה תהיה מוצלחת יש צורך שיתקיימו עוד כמה תנאים, כמו למשל חברת הובלות מנוסה שיודעת מה היא עושה ושיש לה מובילים מנוסים. רק כאשר כל התנאים הללו מתקיימים, יחד עם כל השירותים כולל אחריות מלאה, אתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. אם לא, ההובלה יכולה להיות מאוד מסוכנת והפריטים שלכם, אפילו שהם ספורים ואולי גם קטנים, יכולים להיות בסכנה גדולה.

האם ניתנים שירותי מנוף בהובלה זו?

שירותי מנוף ניתנים גם בהובלות קטנות בחיפה. אפשר להגיד שדווקא בחיפה השירות הזה בולט מאוד כיוון  שהמתאר ברחובות חיפה לא כל כך פשוט להובלה. חיפה היא עיר שנמצאת בחלק ממנה על הר, הר הכרמל, מה שהופך את מפתני הכניסה לעתים לגבוהים, כאלו שמתחילים במדרגות רבות. כמו כן בחיפה יש בניינים גבוהים מאוד מה שיכול להקשות מאוד אפילו על הובלה של פריט בודד אחד. חשוב לזכור כי ההובלה יכולה להיות הרבה יותר פשוטה עם מנוף כך שגם אם אפשר לבצע אותה בפועל ללא מנוף, כדאי לשקול זאת היטב ולבדוק האם יש את האפשרות הזו לחברת ההובלות.

כמה אנשי צוות יהיו בדרך כלל?

בדרך כלל כאשר מדובר בהובלות קטנות בחיפה כמו בכל מקום אחר בארץ יש צורך בשני אנשי צוות. למעשה, בטנדר אחד יכול לנהוג אדם אחד בלבד ולספק הובלות לארגזים מסוימים, אך עם רהיט גדול הוא בוודאי לא יסתדר ואי אפשר לדרוש מהלקוח לעזור לו, אלא אם כן אתם רוצים לחסוך במחיר וזה מקובל גם על חברת ההובלות. בדרך כלל יהיו שני אנשי צוות שיטפלו בהובלה אך חשוב לזכור שאם אתם רוצים לעזור לנהג להוריד איזה שולחן או כיסא, יכול להיות שלא תהיה לכם אחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content