למה עדיף בעל מקצוע בתחום של פרסום חוצות שהוא בעל וותק?

למה עדיף בעל מקצוע בתחום של פרסום חוצות שהוא בעל וותק?

הובלות בקריותלעתים רבות כחלק מאסטרטגיית הפרסום של עסק מסוים (בעיקר עסקים בינוניים וגדולים בעלי תקציבים גדולים יותר עבור פרסום), יעשו שימוש בשלטים ופרסום חוצות על מנת לייצר חשיפה גדולה עבור העסק שלהם. בדרך כלל עושים שימוש בשלט חוצות לקדם מוצר חדש, מבצע מיוחד לזמן מוגבל או כדי לשטוף את הקהל מבחינה תודעתית על המותג. כך למשל 2 אנשים הנוסעים ברכב ורואים שלט חוצות בדרך. אחד האנשים מגיע מתחום השיווק והפרסום והשני לא. הבחור השני אומר לאיש השיווק שכל הארץ מוצפת שלטים של החברה הזו ומרוב שכך אנשים כבר לא מסתכלים על השלטים או נמאס להם להסתכל עליהם. הבחור השני אומר לו שזה בדיוק מה שהחברה רוצה לייצר באמצעות הפרסומים האלה – לא אנטיגוניזם כלפי העסק אך בהחלט רוצה לייצר מצב שאצל כל אחד בראש תהיינה המחשבה שכל הארץ מוצפת בשלטים שלהם, שהם נמצאים בכל מקום ולכן הם נחשבים לגוף חזק וכדאי לעבוד אתם או לקנות מהם.

כמה סוגים של שלטי חוצות:

ישנם שלטי חוצות ענקיים הנמצאים בצמתים מובילים ופופולריים מאוד בארץ שבכל יום עוברים בהם עשרות אלפי עד מאות אלפי מכוניות. באמצעות שלטים אלה אתם משדרים כוח גם למתחרים שלכם ולא רק ללקוחות שלכם לגבי העוצמה והיציבות שלכם. ישנם שלטי חוצות ברחובות ובתחנות אוטובוסים הנחשבים לשלטים קטנים יותר. ישנם שלטי חוצות הנתלים על מבנים וישנם שלטי חוצות מבוססים מסכים אלקטרוניים ענקיים. יש גם כרזות, ברזנטים וסוגי שילוף נוספים.

על מה חשוב לשים לב בפרסום חוצות?

שלטי חוצות ועלויות הפרסום שלהם הם לא קטנים ולכן אסור להקל ראש במספר בדיקות שיש לבצע לפני פרסום השילוט. חשוב לשים לב ששם העסק ו/או לוגו המותג מופיעים על השילוט. שהמסר מועבר כמו שצריך. בצעו ניסיון מול קבוצה של אנשים ושלחו להם את המודעה כדי לבדוק את התגובות שלהם לגבי העיצוב. בדקו שהאזור שבו מפורסם השלט שלכם עמיד בפני גשמים או שמש חזקה (תלוי בעונות השנה) ושחומר הגלם שנעשה בו שימוש להכנת השילוט מתאים גם למזג האוויר.

מדוע חשוב לעבוד עם בעל מקצוע מנוסה בתחום?

עבודה מול איש מקצוע מנוסה היא מומלצת בכל תחום אולם גם כאשר מדובר בפרסום חוצות חשוב שהוא יהיה בעל וותק בתחום. לניסיון אין מחיר ובעל מקצוע מנוסה בהפקות דפוס של שלטי חוצות ובפרסום שלהם – יכול לזהות תקלות, להגדיל ראש ולהבין את החשיבות של שביעות רצון הלקוח. במידה וימצא משהו לקוי יוכל להאיר את עיניו של בעל העסק ולבצע את התיקונים בזמן לפני הפקת המוצר ולפני הצגתו מול עשרות אלפי אנשים ויותר. כמו כן יוכל בעל עסק ותיק לכוון, לייעץ, לעזור ולתווך בין אנשי מקצוע שיכולים לעזור בשיווק ופרסום באמצעות שלטי חוצות, לדוגמה לצורך עיצוב גרפי של המוצר או לגבי פרסום שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content