בחירת מטפל מקצועי לטיפול בגמילה מפורנו

בחירת מטפל מקצועי לטיפול בגמילה מפורנו

גמילה מפורנו

פורנו הוא בעצם דרך מסוימת להציג מין אשר יכולה להיות בכתיבה, באמצעות סרטי וידאו וכמובן גם באמצעות תמונות. אנשים רבים מכורים לפורנו ועם העידן הטכנולוגי המתקדם של היום, שבו לכל אחד יש אינטרנט דרך המחשב והסמארטפון זה רק עוזר להנגיש סרטונים, סרטי פורנו ותמונות באמצעות האינטרנט בקלות ולכל מקום. הסרטונים הללו מנותקים מרגש אמיתי אשר חווים במהלך מגע אמיתי ומשמשים לצורך עינוג הגוף בלבד בתפיסה לקויה של איך יחסי מין צריכים להיות. התמכרות לפורנו יכולה אף לגרום לעיוות המציאות ולגרום לבני נוער צעירים אשר יכולים להיחשף לאתרים ותכנים מהסוג הזה להידרדר להתמכרויות נוספות ובמקרים מסוימים גם לפגוע בחיים החברתיים שלהם.

מהי התמכרות לפורנו?

כאשר אדם הופך להיות תלותי במשהו או אובססיבי מאוד לגביו הוא בעצם מכור אליו. כך גם באמצעות פורנו. אדם המכור פורנו יחפש בכל הזדמנות מגזינים, גישה לאינטרנט ורכישה של סרטי פורנו ועל ידי כך להרגיע וכנראה גם לענג את עצמו. ישנן הרבה סיבות מדוע אנשים בכל גיל עשויים להיות מכורים לפורנו או להתחיל את ההתמכרות שלהם לפורנו אולם התנהגות זו יכולה לפגוע בהם בכמה מישורים. ראשית היא יכולה לספק תצוגה מעוותת של המציאות כאילו כך חיי המין צריכים להיות ולהיראות ולפגוע להם בסיכוי לקיים מערכת יחסים. דבר נוסף הוא שזה יכול להרוס להם מערכת יחסים קיימת. מכורים לפורנו גם נוטים להסתגר ולהיות בדיכאון, לנתק את עצמם מהחיים וליפול להתמכרויות נוספות כמו אלכוהול, אוננות ולעתים גם לסמים.

כיצד ניתן לטפל בזה?

הטיפול בהתמכרות לפורנו תהיה דומה לכל סוגי ההתמכרות האחרים והטיפול בה ייעשה במכון גמילה מוסמך. טיפול התמכרות למין במכון גמילה יעזור למטופל להתנתק מתכנים פורנוגרפיים מסוגים שונים ולהכניס את עצמו למרחב מאפשר שיעזור לו להתמודד עם דחפים ותשוקות ולדעת לנהל קשרים בריאים וטובים עם אנשים אחרים. הטיפול כולל גם ליווי אישי מקצועי על ידי מטפל וזאת על מנת לקבל הדרכה אישית מתאימה שבאמצעותה ניתן יהיה לשלוט בדחפים שלנו גם לאחר תהליך ההחלמה.

איך לבחור מטפל מקצועי למהלך הטיפול?

בשל העובדה שמדובר בנושא רגיש במיוחד חשוב לבנות אמון בין המטפל למטופל כבר בשלבים הראשונים של הטיפול. טיפול של גמילה מפורנו הוא טיפול ככל התמכרות אחרת ולכן חשוב לתת לכל אדם את היחס המקצועי לו הוא זקוק, תוך הבנת הצרכים ובנייה הדרגתית של אופן הטיפול. במרכז גמילה של רטורנו יש אחוזי הצלחה גבוהים לטיפול בהתמכרות לפורנו בשל הטיפול המפותחים והמטפלים המקצועיים של המכון. במהלך הטיפול תעברו סדנאות שיעזרו גם למלא את החסר באמצעות פעילויות שונות כמו ספורט, טיפול בבעלי חיים, רכיבה על סוסים ועוד. הידע והניסיון של המדריכים והמטפלים במרכז רטורנו הם המאפשרים למטופלים לקבל את ארגז הכלים הטוב והמוצלח ביותר להתמודדות מחדש עם חייהם בצורה הנכונה ביותר ולקיים מערכות יחסים בריאות ואף קיום של יחסי מין בריאים בצורה נכונה וללא פורנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content