שירותי אחסנה בחיפה

שירותי אחסנה בחיפה

אם אתם מחפשים שירותי אחסנה בחיפה או במרכז לטובת אחסון תכולת דירה או משרד –

אתם מוזמנים לבדוק את המחסנים ואת השירות של חברת ג'וניור הובלות בחיפה

  • מחסנים גדולים ומרווחים
  • שירותי אבטחה מסביב לשעון
  • הגישה אל הציוד שלכם מותרת לכם בלבד
  • ביטוח מלא על הציוד המאוחסן

בחירת שירותי אחסנה בחיפה

כשאתם מחפשים מקום לאחסן את הציוד שלכם, אתם בוודאי מעוניינים שזה יהיה מקום מאובטח ומרווח, אשר יאפשר לכם לישון בשקט במשך כל תקופת האחסנה. אם אכן כך, הרי חשוב שתבחרו את החברה שתספק לכם את השירות ואת המחסנים עצמם על פי הקריטריונים הבאים:

  • מחסנים מרווחים – חשוב מאוד שהמחסנים יהיו מרווחים מספיק על מנת שלכל לקוח תהיה פינה משלו ושלא יקרה מצב שבו חפצים של לקוחות שונים מתערבבים או הולכים לאיבוד.

 

  • מחסנים מאובטחים – קריטריון שבלי לברר אותו לא כדאי להמשיך. אחרי הכול, אתם מפקידים את הציוד היקר ביותר שלכם במחסן, ולכן כדאי מאוד שהמחסן יהיה מאובטח באמצעות מערכת אזעקה מתקדמת המחוברת למוקד אבטחה ו/או על ידי מאבטח חמוש המבצע פטרולים וסיורים בסביבה.

 

  • תחזוקה שוטפת – חשוב מאוד לוודא שהמחסנים מתוחזקים באופן שוטף, לטובת שמירה על ניקיון, סדר ואיטום מפני חדירה של קרני שמש, לחות, גשמים, מכרסמים ושאר גורמים מזיקים.

 

  • אחסון לכל פרק זמן – אמנם, יכול להיות שאתם יודעים בדיוק מתי תצטרכו את הציוד שלכם, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה ילד יום. לכן, חשוב מאוד שתעבדו מול חברה המספקת שירותי אחסנה בחיפה ובכלל – שמאפשרים לכם להאריך את תקופת האחסנה, אם תצטרכו להאריך את השירות מאיזושהי סיבה.

 

  • שירותי הובלה – כדאי מאוד לעבוד עם חברה שמספקת לא רק שירותי אחסנה בחיפה, במרכז ובצפון, אלא גם שירותי הובלה בחיפה ובסביבה, וזאת על מנת לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת ולא לעבוד עם עוד חברה.

שירותי אחסנה בחיפה

או בקיצור – שירותי אחסנה בג'וניור הובלות 

חברת גו'ניור הובלות בחיפה מספקת גם שירותי אחסנה במרכז ובחיפה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיכולים להיות. המחסנים שלנו גדולים ומרווחים, מאובטחים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ומאפשרים לכל לקוח ליהנות מאזור אחסון פרטי. אנו דואגים לאחסן את החפצים שלכם בצורה מסודרת ומאורגנת ומאפשרים רק לכם להגיע אליהם. כמו כן, אנו מבצעים תחזוקה שוטפת של המחסנים ושומרים עליהם כשהם נקיים, מסודרים ואטומים לחדירת שמש, לחות ומכרסמים שונים.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי אחסנה בצפון, וחיפה בהתחייבות למקצועיות ולאחריות –  צרו עמנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לתת לכם שירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content