מה עושה מדביר?

מה עושה מדביר?

1הדברה מצריכה חברת הדברה מקצועית, מורשה ומיומנת. הדברה היא עיסוק מאד אחראי. מדביר חייב להיות אדם בעל תעודת מדביר מוסמך מטעם המשרד לאיכות הסביבה, והוא חייב להשתמש אך ורק בחומרים, שקיבלו את תו התקן הישראלי בנושא זה. ללא שני פרמטרים אלה, אין להתקרב לשום חברת הדברה בחיפה או בכלל.

עבודת המדביר

מדביר מקצועי הוא אדם, שיכול להתמודד עם כל סוגי המזיקים הקיימים, ובחברות הדברה מקצועיות ומנוסות מחזיקים גם אנשים מיוחדים ללכידת נחשים ובעלי חיים משוטטים, היודעים לטפל גם ביונים ובשאר מזיקים.

בין התפקידים של מדביר מקצועי ניתן למנות:

  • הדברת תיקנים (ג'וקים), נמלים וחרקים זוחלים אחרים
  • הדברה נגד חרקים מעופפים
  • הדברת מכרסמים הכוללת לכידת חולדות ועכברים ללא רעלים או מלכודות
  • הדברת חרקי מזון שונים
  • הדברת פרעושים וקרציות
  • הד
    ברת כיני יונים
  • הרחקת יונים לצמיתות
  • לכידת נחשים
  • לכידת בעלי חיים משוטטים

חברת הדברה בחיפה, שנחשבת מקצועית תוכל לספק לכם את השירותים הללו כולל אחריות על כל סוגי ההדברות השונים, כולל עבודה נקייה, שאינה מזיקה לבני האדם או לבעלי החיים, הגרים איתם בבית כדוגמת חתולים, כלבים וכדומה.

שיטות שונות של עבודת המדביר

ישנן כמה שיטות עבודה, שבהן עושה שימוש מדביר מקצועי. לכל שיטה יש ייעוד שונה, וכל אחת מיועדת לענות למפגעים שונים. חמש השיטות המקובלות בשוק כיום הן:

הדברה כימית – זו השיטה הוותיקה, ובה עושים שימוש עם חומרים כימיים שונים להדברת תיקנים ונמלים, מכרסמים שונים, חרקים מעופפים וכדומה. חומרים אלה מאד חזקים ויש להם תוצאות מיידיות. אך יחד עם זאת, אלה יכולים לפגוע גם בבני אדם או בחיות הבית, במידה ולא השתמשו בהם במינון הנכון.

הדברה ביולוגית – שיטה זו איננה עושה שימוש בחומרים כימיים כלל, אלא משתמשת בחומרים ביולוגים בלבד. למשל: הצבת צמח גרניום במרפסת, הדוחה יתושים בקיץ, או הצפת שדות בצרעות, הניזונות מכנימות ומצילות יבולים שונים וכדומה.

הדברת אולטרא סונית – שיטה זו נועדה להרחיק מזיקים ולא להשמידם. הדבר נעשה על ידי שידור תדרים גבוהים במיוחד של קול, שנשמע רק באוזני המזיקים, ומבריח אותם מן המקום.

לכידת מזיקים עם מלכודות – גם שיטה זו מאד נפוצה, ויש סוגים שונים של מלכודות. אין משתמשים בשיטה זו בחומרים כימיים, אלא שהמלכודת תופסת את העכבר או המזיק. כיום יש נטייה להשתמש במלכודות שאינן מסבות סבל לחיה, כמו מלכודות קפיץ, אלא שהיא נכלאת בתוך המלכודת.

הדברה ירוקה – חברת הדברה בחיפה עושה שימוש בהדברה ירוקה והדבר הולך ונפוץ יותר ויותר בכל רחבי הארץ. המודעות לאיכות הסביבה הביאה לפיתוח של מוצרי הדברה אורגניים (טבעיים), שאינן מכילים חומרים כימיים כלל. חומרים אלה ידידותיים לסביבה, ואינם משאירים כל עקבות אחריהם לאחר השימוש. חומרים אלה אינם נופלים ביעילותם מהשימוש בחומרים כימיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content