אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור בתל אביב

תל אביב שוקקת חיים 24/7 ולא בכדי הגדירה את עצמה כ"עיר ללא הפסקה". אבל גם בעיר המתקדמת ביותר בארץ, ובעצם כזו שניצבת בחזית החדשנות גם ביחס לכל עיר אחרת בעולם, ייתכנו תקלות מרגיזות כמו סתימה בביוב, רטיבות בקירות, לחץ מים נמוך או דוד שמש שלא מחמם את המים. בכל המקרים האלה נדרשים שירותיו של אינסטלטור בתל אביב, וכדאי לבחור את איש המקצוע שמזמינים באופן מושכל כדי שהעבודה תתבצע במהירות ובאופן שיבטיח שגרת חיים נעימה לטווח הארוך.

אילו שירותים מעניק אינסטלטור בתל אביב?

את השירותים שמעניק אינסטלטור בתל אביב ניתן לחלק לשתי קטגוריות: תיקון תקלות, חלקן בהולות, ועבודות יזומות.

בהקשר של תיקון תקלות, האיכויות החשובות ביותר של האינסטלטורים הן זמינות ואמינות. זמינות, כי כשהביוב זורם בשטף בחצר שלנו, אנחנו לא רוצים לחכות יומיים לאיש מקצוע, ואמינות, כי כשקיים מפגע תברואתי שכזה אנחנו זקוקים לאינסטלטור שלא רק יבטיח הוא מגיע תוך 40 דקות אלא באמת יעשה זאת. כך הדבר גם כשישנו פיצוץ בצנרת ובכל מקרה חירום אחר.

עבודות יזומות כוללות התקנת תשתיות אינסטלציה או כלים סניטריים (התקנת כיור, אסלה, צנרת בבית חדש וכו'), החלפת תשתיות קיימות שהתיישנו בחדשות (למשל החלפת צנרת ברזל בצינורות SP או PAX מתקדמים, או שיפוץ קו ביוב ועוד דוגמה היא החלפת אסלה ישנה לדגם מודרני כמו אסלה תלויה או מונובלוק) ובדיקת תשתיות. כך למשל ישנם מצבים שבהם עדיין אין נזילה או פיצוץ בצנרת, אבל כדאי לבחון אותה שכן היא כבר ישנה, ובהקשר זה כדאי לציין שאמנם תל אביב היא עיר בתנופת בנייה מתמדת אבל גם כך יש בה לא מעט מבנים עם תשתיות מיושנות.

ציוד היי-טקי

בנוסף לזמינות ואמינות, וכמובן מקצועיות וניסיון, חשוב לבחור אינסטלטור בתל אביב שמצויד בכל המכשור המתקדם שקיים כיום בתחום האינסטלציה. דוגמה אחת היא מצלמה תרמית משוכללת שמאפשרת גילוי מקור נזילות במים בקירות או מתחת לרצפה במהירות וברמת דיוק גבוהה, וכן מבלי להרוס תשתיות, ועוד דוגמה היא מכונות לריסוק שורשים בביוב, אחת הסיבות הנפוצות לסתימת ביוב בתל אביב.

Skip to content