איזה בעל מקצוע משתמש בבלונים וכמה זה עולה לו?

איזה בעל מקצוע משתמש בבלונים וכמה זה עולה לו?

בלון
בלון

בלונים יכולים לשמח כל אדם, החל מילדים ועד מבוגרים. הם נפוצים בעיקר באירועים וימי הולדת ובכל מקום שיש בו אירוע משמח נהוג להוסיף בלונים בדרך כלל. בלונים יכולים להיות תוספת לתפאורה במקום וניתן גם להזמין אותם כאטרקציה לכל דבר. תלוי כמובן מה מארגן האירוע מחפש. בין היתר הוא צריך להתחשב בתקציב הכללי לארגון האירוע ומצד שני שילוב של בלונים הוא MUST. אילו בעלי מקצוע עושים שימוש בבלונים? כמה זה עולה להם? ואיך הם מתמחרים את השירותים שלהם? יצאנו לבדוק.

בעלי מקצוע העושים שימוש בבלונים:

יש מספר בעלי מקצוע העושים שימוש בבלונים. ראשית: ליצנים. אלה עושים הפעלות בעיקר בימי הולדת לילדים אך לא רק. ישנם ליצנים העושים שירות ימי הולדת מאורגנים הכוללים כבר תפאורה, פרסים, פעילויות ותוכנית אומנותית. ניתן לשלב את הבלונים כסדנא להכנת בלונים בצורות למשל וכן עבור חלק מהפעילויות, התפאורה ועוד. ישנם אנשי מקצוע המתמחים בסידורי בלונים לאירועים או בלונים ליום הולדת. כך למשל סידור בלונים לחתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר. סידורי הבלונים יכולים לכלול קשת בלונים, עמודים, כיתוב, צורות, תוספת לתפאורה ואפילו אטרקציות לכל דבר כמו הפרחת בלוני לבבות בחתונות בשלב ריקוד הסלואו של החתן והכלה.

היתרונות של הוספת בלונים לאירועים שלכם:

  • תוספת נהדרת לתפאורה. הבלונים מגיעים במגוון רחב של צבעים ותוכלו לבחור את הבלונים המתאימים ביותר לאירוע שלכם ולהרגשה שאתם רוצים לייצר בזכותם. הם מוסיפים חן, תחושה טובה ועוד.
  • ניתן לעצב עם הבלונים כמעט כל דבר: בובות ענק, כיתובים יפים, מספרים, חד קרן, בעלי חיים, פרחים, לבבות וכמעט כל דבר שעולה על רוחכם.
  • נהדרים גם כתוספת משחק ופעילויות לילדים ולקהל הצעיר.
  • הם לא יקרים ביחס לאטרקציות אחרות ומוסיפות עניין רב.

כמה זה עולה לאיש המקצוע ועל פי מה נקבע המחיר ללקוח?

בהתאם לסוג השירות שאתם מקבלים מאיש המקצוע כך יהיה גם המחיר שלכם. כלומר: הצבה של קשת בלונים בכניסה לחנות שלכם או למתחם האירועים שבו מתקיים האירוע שלכם, שונה בתעריף מאשר סידורי בלונים רבים ברחבי אולם האירועים. כאשר איש המקצוע צריך לעבוד יותר מן הסתם שהמחיר יהיה גבוה יותר אולם ככל שתזמינו שירות נרחב יותר בפעילות כך המחיר פר יחידת עבודה תהיה זולה יותר. מה הכוונה? הכוונה היא שאם אתם מזמינים קשת בלונים לכניסה לאירוע שלכם, עיצובי בלונים לדוכני הבופה וכן בלונים לאטרקציה נוספת באירוע + מפעיל הרי שהמחיר של כל אחד מהשירותים הללו יהיה זול יותר ביחס להזמנת כל שירות בנפרד.

חשוב להבין כי המחיר מורכב מכמה דברים ולא רק מהעלות של הבלונים הנחשבת בדרך כלל לזניחה יותר בקרב אנשי המקצוע. במידה ויש צורך להשתמש בגז הליום (בלונים המרחפים להם באוויר או עפים לתקרה או בלונים שצריך להפריח כחלק מאטרקציה באירוע) הרי שגז ההליום יקר מאוד. כמו כן חשוב לקחת בחשבון את זמן העבודה של איש המקצוע להכנת עיצובי הבלונים שהזמנתם, מרחק ההגעה + דלק + בלאי רכב וציוד של איש המקצוע ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content