היכן ניתן לעשות שכפול מפתחות לרכב?

היכן ניתן לעשות שכפול מפתחות לרכב?

שכפול מפתחות הוא שירות חשוב שמיועד לבעלי רכבים ויכול למנוע מהם עוגמת נפש רבה. כדאי לדאוג כל הזמן למפתח חלופי בבית או בעסק, ויש מספר מקומות שבהם ניתן לבצע את השכפול של המפתח המקורי:

 

א. אצל פורץ מנעולים – הפתרון הזמין ביותר הוא לגשת לפורץ מנעולים כדי לתאם שכפול מפתחות לרכב. פורץ מנעולים שעובד ברישיון משטרת ישראל ועם הסמכה ייעודית מסוגל בדרך כלל לשכפל את כל סוגי המפתחות. עם זאת, כדאי לברר מראש על סוג ההתמחות של הפורץ ולחסוך זמן מיותר.

שכפול מפתחות לרכב

ב. בחנויות לשכפול מפתחות – יש שורה ארוכה של חנויות לשכפול מפתחות בכל רחבי הארץ וחנויות מסוג "עשה זאת בעצמך" שמציעות שירות דומה. גם כאן כדאי לבדוק מראש האם נציגי החנות מתמחים בשכפול של סוג מפתחות ספציפי, אך ניתן לעשות זאת גם באמצעות המידע שמופיע באתרי האינטרנט. הדגש צריך להיות על שכפול מדויק של המפתח לפי כרטיס הקוד.

ג. במוסך מורשה – ברוב המוסכים המורשים מציעים שירות לשכפול מפתחות. מחיר השירות נגבה לפי סוג הרכב ובהתאם לצורך בכרטיס קוד מסוים. היתרון של שכפול מפתחות לרכב במוסך מורשה הוא שניתן לקבל אחריות על העבודה, אך החיסרון הוא הוצאה כספית גבוהה בהשוואה לשאר האלטרנטיבות.

טיפים לשכפול מפתחות מוצלח

בעלי רכבים חדשים מקבלים בדרך כלל שני מפתחות. למרות שהמפתחות נראים זהים, כל אחד מהם הוא בעל קידוד שונה. מחשב הרכב יודע לקרוא את שני הקידודים, אבל כאשר מפתח אחד נעלם או נגנב תצטרכו את כרטיס הקוד על מנת לבצע שכפול.

באמצעות הכרטיס מזינים למחשב הרכב קוד חדש ומבטלים את הקוד של המפתח שנגנב. בפועל, מי שימצא את המפתח שאבד לא יוכל להתניע באמצעותו את הרכב כי הקוד כאמור הוחלף. הטיפ בהקשר הזה הוא לוודא שהמקום שמבצע את שכפול המפתחות אכן מקפיד על החלפת הקוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Skip to content